Marshall Tufton zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marshall Tufton zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ronald 31-07-2023

Top product! Fantastisch

Geschreven voor: Marshall Tufton zwart

De marschall tufton is van uitzonderlijke geluids niveau voor een draagbare speaker! Tuurlijk is het anders als ik naar mijn hifi installatie zit te luisteren! Maar voor onder de veranda of meenemen ergens naar toe is hij echt top! Gigantische levensduur vd accu is fantastisch! Ook bij standje voluit blijft hij heel goed! De diepe bass is echt goed en gaat niet flobberen! JBL komt zeker niet in de buurt van deze speaker! Je krijgt geen spijt van deze speaker! Ook de hele kleine Emberton heb ik maar die verrast ook! En ook de koptelefoon van Marshall is een aanrader! Sorry ben wel beetje fan geworden van dit merk! Echt goed en mooie stijl!

Pluspunten

• Geluid
  • Accu
  • Styling/ ontwerp
  • Diepe bass
  • Power vh geluid

Minpunten

• Met 2 apparaten erop kunnen!

Gijs 18-03-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: Marshall Tufton zwart

Ik heb deze speaker nu ongeveer een halfjaar, en de speaker blijft mij verbazen met het mooie geluid dat hij creëert! Je kan de bass en de treble reguleren wat heel fijn is voor verschillende muziekstijlen. Er zit een uitstekende bass in voor de wat hardere muziekstijlen. Ook gaat de speaker flink hard! De bluetooth functie werkt perfect, en je kan met meerdere telefoons verbinden. De speaker is het zeker waar voor het geld! De speaker is vrij groot, maar klein genoeg dat hij nog net in een tas past. Je moet er ook wat voor over hebben natuurlijk 😅

Pluspunten

• Volume
  • Bluetooth funtie
  • Batterij duur
  • Opladen

Minpunten

• Vrij groot

Erik 16-05-2020

top geluid

Geschreven voor: Marshall Tufton zwart

Zojuist de Marshall Tufton gekocht, vergeleken met de JBL Boom box is dit wel een klasse apart, de JBL valt helemaal in het niets qua geluid. De Marshall heeft een zuiver geluid en een mooie diepe bass, welke je ook kunt instellen en hij kan behoorlijk hard. Eerder heb ik de Harman Kardon go & play gehad waar ik zeer tevreden over was, zeker het mooie warme geluid, nadeel 8 uur accu, vandaar dat ik bij de Marshall en JBL uitkwam, maar nogmaals de JBL kan totaal niet aan het geluid van de Marshall tippen, klinkt blikkerig en heeft een overspannen bass. Kortom een top aankoop en absoluut de beste in de prijs range van 300 a 400 euro. Ik kan iedereen deze speaker aanbevelen.

Pluspunten

• Mooie diepe bass, instelbaar
  • zuiver geluid
  • accu van 20 uur
  • basreflex
  • mooie vormgeving